måndag 25 oktober 2010

Titt utt

Idag har det varit en fullspäckad dag
Jag vaknar av att jag är sjuk, feber ont i halsen etc,etc samt att Aprilia fortfarande verkar ha ont i sina öron.
Men ändå cyklade vi till förskolan ( Modena cyklade jag tog Aprilia i vagnen ) tar ca 20 min.
När vi gått ut från förskolan ringer vårdcentralen ,
Vi får en tid om 30 min ,hm hur gör man det tar 20 min att gå till lambohov, och lika lång tid hem.
Så vi promenerar till lambohov
A har fortfarande öroninflamation ( även efter 2 doser med vaccination) suck:-((((((
Nu har de tagit en odling i näsan , får se vad den visar:-/

Som tur var va mamma och pappa hemma då vi gick dit för att hämta andan och käka lunch, innan det var dags att promenera tillbaka för att hämta M från förskolan.

Väl hemma blev det en snabb mellis, sen var det hög tid att åka in till stan, för jag måste ju även jobba, min söta lillebror skall hjälpa mig med barnen tills Marcus kommer för att hämta dem.

Och efter det blev det en tur till Frida som hade inrednings visning, med en massa saker jag ville ha, men men

Ja så ser mina dagar ut, mer eller mindre :-(((

1 kommentar:

  1. Hjälp sötis... hoppas ni får bli friska snart!!!

    Nova har åkt på ögoninflammation igen så vi är hemma från dagis :-(

    Måste ses snart *saknar*

    PUSS

    SvaraRadera