söndag 21 oktober 2012

Lördag

Ja lördag den 20/10
Johan är bortrest och jag jobbar hela dagen :)
Så dagen började med att vi åkte till jobbet .. Det blev lunch på burger king ( och det var inte igår )

Framståt em om Emil och hämtade bilen för att fixa en del som var trasig :(

Men vilken service :) så snäll :)
Sen när han kom tillbaka fick han håret klippt och så fick han ta en titt på ett elutag som inte funkat på ett tag = nu fixad :)

Äntligen !!!


Efter det åkte vi hem till mina föräldrar
Som vanligt träffas vi alla vilket är helt underbart :)

Sen åkte vi hem till Lucia och Simon..
Jag bytte om och sa god natt till barnen sen var det dags för ladys night för min del :)

Dock var showen mycket bättre förra åter :(

Sen sov jag över hos syrran :) jätte trevlig .. Kul för barnen att träffas så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar