måndag 24 juni 2013

Ansiktsförlamning dag 4.

Ja det jag kan säga är att det inte blivit nån förändring.

Här kommer iaf en bild på en neutral tjej på kvällen !!

Har fortfarande väldigt svårt att kolla mig själv i spegeln så !!!

Lappen för ögat är att ögat inte stängs igen ordentligt när jag sover, på dagarna kanske jag med skulle behöva en, men jag vägrar !!!

Det blir mest inomhus och är vi ute så skyddar jag mig med solglasögon, och en massa ögondroppar hela dagen!!

Försöker annars undvika ögonkontakt med folk, kollar mest ner och undviker att skratta.

Idag förklarade jag för Aprilia varför jag äter tabletter och hon var så söt;)
" titta jag kan med bara blinka med ena ögat "
" titta jag kan med le med ena kinden"
Och så gav hon mig VÄRLDENS störda vackraste leende 😘😀

Jag kunde inget annat än att skratta tillbaka.
Sen skulle hon visa Johan att hon kunde le som mamma.

Ja jag säger det bara är så otrolig lycklig över att jag har min familj och vänner just nu!!

Ni ger mig styrka !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar