fredag 28 juni 2013

Lådbilslandet

Semestern började i måndags med att vi åkte till Kalmar med bästa granarna,
Vi har pratat mycket om det så nu äntligen blev det av :)

Jag och barn åkte på fm... Och Johan kom senare med hojen !!

Det var en trevlig stuga Modena och Nellie fick dela rum och det var väll det som gjorde deras resa :)

Stugan låg en liten bit utanför Kalmar, så mysigt.

Första dagen hängde vi bara, gick till vattnet barnen doppade fötterna, hundarna badade för fullt 😄

Sen blev ser grillning och njuta av sommar värmen.

På tis var det en hel dag på lådbilslandet.

Och på ons regnade det lite, så vi passade på att åka in till Kalmar åt gott och gick på bio :)

Dumma mig 2,rolig film :)

Sen var det hög tid för oss att åka hemåt.
Jag har tyvärr inte orken längre :(

Var på 1 veckas kontrollen igår med,
Fick lite mer svar;

Nu förstår jag varför jag inte klart av höga ljud, och det var för att den kanalen i örat inte funkar just nu!!

Ögat var jag tvungen att vara noggrannare med, men det var ingen fara med den nu iaf :)
Så det blir mer skydd nu.
Det var vanligt att det blev värre 1 veckan så nu får vi bara hoppas på att det går åt bättre håll!!

Har väldigt ont i magen just nu, mycket sammandragningar så återbesök där med på måndag :/
Mina ben har jag med ont i, på sjukhuset trodde de att det var en bieffekt av kortisonen ..
Men den dosen är tack och lov slut nu, så hoppas det släpper nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar