lördag 22 juni 2013

Förlamad höger ansiktshalva :(

Hej alla fina vänner.
Hoppas ni har det trevligt denna midsommar :)

Här blev det lite annorlunda, vaknade igår tors 20/6 och kände att jag var lite konstig i ögat, det rann lite om den och sved lite,men tänkte inte så mycket på det.

Kommer till jobbet och det är samma där, men jag tänkte att nu reagerar jag på gräs eller pollen.

Sätter mig sen och äter lunch och min arbets kompis stirrar konstigt på mig och säger att du blinkar bara med ena ögat :/
Jahopp ....

Kollar sen spegeln och mycket riktigt, blinkar men bara vänster ögat och när jag ler åker bara vänster mungipa upp :/

Tänkte jaha, men går från jobbet för att åka till barnens dagis för utvecklingssamtal.
Ringer min man på väg till bilen och berättar vad som hänt och han får super panik och säger att vi måste till sjukhuset.
Åker dit, och shit vad fort allt gick det var 3 st på mig... Nålar.., EKG ... Utfrågning.

Sen hamnade jag på öron, och efter ännu mer tester så fick jag kortison och återbesök om 1 v.

Försöker tänka positivt med shit vad svårt det är :( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar